Известие

Collapse
No announcement yet.

Кажете за какво е тази букса?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
    Електроника, братле. Но е така

    Comment


    • #17
      Оффф, понеже прочетох още няколко твои отговора в други теми още един съвет: Хубаво е , че не приемаш чуждото мнение за чиста монета, но анализирай, обмисляй и ще си направиш правилният извод !
      Относно "вълшебната" електроника , истината е следната :
      Въпросният ключ е единствено още един входен датчик, който участва в алгоритъма на ЕЦУ-то. В софтуера е записано какво да се случи при определена стойност на този "датчик" ( в случая, се спира отварянето на пасажерският аербег и се пуска съответна лампа на таблото, поне това е видно на първо четене, ако се прочете и анализира дъмпа, току виж излезнат още куп неща) Тъй като ключа е механичен ( ON/OFF) при прекъсване/окъсяване на инсталацията, ECU-то няма как да разбере дали ключа наистина е в съответното положение или проблема е в инсталацията. Именно за това са двата резистора. Така при едното положение се "чете" стойността на единият , а при другото- на другият резистор. При стойности различни от тези двете, ЕЦУ-то "вижда" проблем и "решава" какво да "прави" отново според алгоритъма който са му хакнали !
      Достатъчно разбираем ли бях ?
      Твоят метод, би бил подходящ, единствено, ако "екстрата" се слага допълнително и това е най-лесният, но най-груб начин да се направи това !

      Comment


      • #18
        Резистора служи за да разбере блока за управление на аирбаците какво си направил - дали си включил или изключил .Той самият включва и изключва аирбага - не ключа.Ключа е сензор за твоето желание .


        Когато извадиш буксата той тогава мрънка за проблем .А и лампата за изключен десен аирбаг е друга - лампата за проблем в тях е с друг цвят и друг символ...

        Comment


        • #19
          За сега мога да кажа че буксата не е за въпросния пркъсвач на еъбега. Към него достигат само два кабела. А на буксата имам цели 3. Които ги замерих: ливаия е "0", по жълтия тръгва ток при контакт ~5 волта ,а средния-не знам за сега.

          Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщение
            За сега мога да кажа че буксата не е за въпросния пркъсвач на еъбега. Към него достигат само два кабела. А на буксата имам цели 3. Които ги замерих: ливаия е "0", по жълтия тръгва ток при контакт ~5 волта ,а средния-не знам за сега.
            5 волта е типична стойност за някакъв датчик , подаващ напрежение на ECU
            Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
            Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

            Comment


            • #21
              Еърбег и въобще цялата система свързана с него- отпада ли напълно?

              Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                Оффф, понеже прочетох още няколко твои отговора в други теми още един съвет: Хубаво е , че не приемаш чуждото мнение за чиста монета, но анализирай, обмисляй и ще си направиш правилният извод !
                Относно "вълшебната" електроника , истината е следната :
                Въпросният ключ е единствено още един входен датчик, който участва в алгоритъма на ЕЦУ-то. В софтуера е записано какво да се случи при определена стойност на този "датчик" ( в случая, се спира отварянето на пасажерският аербег и се пуска съответна лампа на таблото, поне това е видно на първо четене, ако се прочете и анализира дъмпа, току виж излезнат още куп неща) Тъй като ключа е механичен ( ON/OFF) при прекъсване/окъсяване на инсталацията, ECU-то няма как да разбере дали ключа наистина е в съответното положение или проблема е в инсталацията. Именно за това са двата резистора. Така при едното положение се "чете" стойността на единият , а при другото- на другият резистор. При стойности различни от тези двете, ЕЦУ-то "вижда" проблем и "решава" какво да "прави" отново според алгоритъма който са му хакнали !
                Достатъчно разбираем ли бях ?
                Твоят метод, би бил подходящ, единствено, ако "екстрата" се слага допълнително и това е най-лесният, но най-груб начин да се направи това !
                Двата резистора са електронни елементи - пасивни. Разпознаването им от блока за управление - също електроника. Не виждах смисъл да го обяснявам толкова подробно, но написаното от теб е така. Когато ключът е в ON, като подадеш контакт ти светва и премигва за 20-тина секунди една фигурка в червено, след което изгасва. При OFF тя не светва. И не е лошо да се прочете какво пише даже на сенника
                Без лоши чувства или заяждане - в спора се ражда истината

                Comment

                Working...
                X