If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Оффф, понеже прочетох още няколко твои отговора в други теми още един съвет: Хубаво е , че не приемаш чуждото мнение за чиста монета, но анализирай, обмисляй и ще си направиш правилният извод !
Относно "вълшебната" електроника , истината е следната :
Въпросният ключ е единствено още един входен датчик, който участва в алгоритъма на ЕЦУ-то. В софтуера е записано какво да се случи при определена стойност на този "датчик" ( в случая, се спира отварянето на пасажерският аербег и се пуска съответна лампа на таблото, поне това е видно на първо четене, ако се прочете и анализира дъмпа, току виж излезнат още куп неща) Тъй като ключа е механичен ( ON/OFF) при прекъсване/окъсяване на инсталацията, ECU-то няма как да разбере дали ключа наистина е в съответното положение или проблема е в инсталацията. Именно за това са двата резистора. Така при едното положение се "чете" стойността на единият , а при другото- на другият резистор. При стойности различни от тези двете, ЕЦУ-то "вижда" проблем и "решава" какво да "прави" отново според алгоритъма който са му хакнали !
Достатъчно разбираем ли бях ?
Твоят метод, би бил подходящ, единствено, ако "екстрата" се слага допълнително и това е най-лесният, но най-груб начин да се направи това !
Резистора служи за да разбере блока за управление на аирбаците какво си направил - дали си включил или изключил .Той самият включва и изключва аирбага - не ключа.Ключа е сензор за твоето желание .
Когато извадиш буксата той тогава мрънка за проблем .А и лампата за изключен десен аирбаг е друга - лампата за проблем в тях е с друг цвят и друг символ...
За сега мога да кажа че буксата не е за въпросния пркъсвач на еъбега. Към него достигат само два кабела. А на буксата имам цели 3. Които ги замерих: ливаия е "0", по жълтия тръгва ток при контакт ~5 волта ,а средния-не знам за сега.
Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ
За сега мога да кажа че буксата не е за въпросния пркъсвач на еъбега. Към него достигат само два кабела. А на буксата имам цели 3. Които ги замерих: ливаия е "0", по жълтия тръгва ток при контакт ~5 волта ,а средния-не знам за сега.
5 волта е типична стойност за някакъв датчик , подаващ напрежение на ECU
Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria. Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive
Оффф, понеже прочетох още няколко твои отговора в други теми още един съвет: Хубаво е , че не приемаш чуждото мнение за чиста монета, но анализирай, обмисляй и ще си направиш правилният извод !
Относно "вълшебната" електроника , истината е следната :
Въпросният ключ е единствено още един входен датчик, който участва в алгоритъма на ЕЦУ-то. В софтуера е записано какво да се случи при определена стойност на този "датчик" ( в случая, се спира отварянето на пасажерският аербег и се пуска съответна лампа на таблото, поне това е видно на първо четене, ако се прочете и анализира дъмпа, току виж излезнат още куп неща) Тъй като ключа е механичен ( ON/OFF) при прекъсване/окъсяване на инсталацията, ECU-то няма как да разбере дали ключа наистина е в съответното положение или проблема е в инсталацията. Именно за това са двата резистора. Така при едното положение се "чете" стойността на единият , а при другото- на другият резистор. При стойности различни от тези двете, ЕЦУ-то "вижда" проблем и "решава" какво да "прави" отново според алгоритъма който са му хакнали !
Достатъчно разбираем ли бях ?
Твоят метод, би бил подходящ, единствено, ако "екстрата" се слага допълнително и това е най-лесният, но най-груб начин да се направи това !
Двата резистора са електронни елементи - пасивни. Разпознаването им от блока за управление - също електроника. Не виждах смисъл да го обяснявам толкова подробно, но написаното от теб е така. Когато ключът е в ON, като подадеш контакт ти светва и премигва за 20-тина секунди една фигурка в червено, след което изгасва. При OFF тя не светва. И не е лошо да се прочете какво пише даже на сенника
Без лоши чувства или заяждане - в спора се ражда истината
Comment